Стандартні гарантійні зобов’язання від виробників діють протягом року до мінімальної залишкової глибини протектора покришки, визначеної вимогами законодавства України (виробничий брак). Протягом 14 календарних днів підлягають заміні тільки шини, які не були в експлуатації або якщо під час шиномонтажу був виявлений явний брак заводу-виробника (гума не балансується, при накачуванні з’являються явні дефекти).
Споживач має право обміняти тільки шини, товарний вигляд яких збережений і які не були в експлуатації. Обов’язковою умовою є наявність товарного чека (товарної/транспортної накладної, касового чека) на шини. У разі відсутності таких шин на складі, продавець має право повернути оплачену споживачу суму.
В обов’язковому порядку перевірте комплектування вашого замовлення перед тим, як забирати товар на складі або у кур’єра (відповідність замовленої моделі, кількість, сезонність шин і т.д.). При купівлі дисків перевірте ширину, діаметр, разболтовку, колір, виліт. Також перевіряйте наявність кріплення (гайки, болти і проставочні кільця), якщо вони передбачені в комплекті з дисками.
Всі скарги по невірному комплектуванню або будь-якої іншої невідповідності вашого замовлення приймаються до придбання (отримання) товару від кур’єра або отримання на складі транспортної компанії. При цьому вантаж повинен бути ретельно оглянутий при отриманні.
Якщо при огляді вантажу були виявлені дефекти або невідповідності, необхідно оформити відмову від вантажу із зазначенням причини відмови.